TomTom WORK řídí servisní techniky

Zakázky, plnění úkolů, dynamický dispečink

Poskytujete havarijní nebo servisní služby? Začínáte řešit problém se zákazníky, kteří srovnávají vaše služby s konkurencí? Vaše zisky klesají díky cenové válce, kterou odstartovala krize v roce 2009? Hledáte řešení, jak uspět na vysoce konkurenčním trhu? Máme pro vás řešení, jak se vymanit ze spirály komoditizace!

 


Na úvod si vysvětlíme, co je to komoditizace.
Typickým příkladem kde komoditizace dosáhla svého vrcholu, je prodej stolních počítačů. Zákazníka již nezajímá dodavatelská firma, ale pouze parametry počítače, cena, termín dodání záruky. Drtivá většina firem ztrácí konkurenční výhody a snižuje své zisky díky komoditizaci. 
    1. Komoditizace je jev, kdy zákazník přestává vnímat vaše služby jako jedinečné.
    2. Klient na vysoce nasyceném trhu předpokládá že poskytované služby mají srovnatelnou úroveň.
    3. Průměrný uživatel internetu je schopen před vystavením objednávky poptat několik firem, srovnat měřitelné parametry a zpravidla se rozhodne pro nejnižší cenovou nabídku. 

    TomTom WORK má řešení jak čelit komoditizaci!
    Chcete-li na vysoce konkurenčním trhu uspět, musíte hledat nové zdroje konkurenčních výhod! TomTom WORK takovou konkurenční výhodu představuje, protože vám umožní několikanásobně zrychlit a zkvalitnit reakční doby oproti konkurenci. 

    1. Zatímco u konkurence bude dispečer složitě hledat nejblíže dostupného servisního technika, vy již budete mít domluven servisní zásah a technik bude na cestě ke klientovi.
    2. Jednou z cest jak čelit cenové válce je rychlost a individuální přístup k vašim zákazníkům.
    Příklad ze života servisní organizace
    1. Nešťastný zákazník telefonuje na vaši Hotline linku a hlásí kritický problém.
    2. Dispečer v průběhu hovoru vyhodnocuje situaci a současně hledá s pomocí webového rozhraní nejblíže dostupného a volného servisního technika.
    3. Během několika málo okamžiků kdy máte zákazníka stále na lince vyhledáte na webovém rozhraní WebFleet nejblíže dostupného technika a oznámíte zákazníkovi potencionálně možný příjezd.
    4. Vše se děje bez nutnosti položit telefon a dát zákazníkovi šanci zjišťovat volné kapacity a ceny u konkurence.
    5. Zákazník je příjemně překvapen rychlostí s jakou mu navrhujte konkrétní řešení.
    6. V případě akceptace smluvních podmínek zadáváte cestovní příkaz do vozidla, který servisní technik potvrzuje do 10 sekund od přijetí.
    7. Pokud je zákazník skutečně vystresovaný, můžete ho ještě v průběhu cesty telefonicky informovat o reálném dojezdu technika. Potřebné informace opět získáte díky sofistikovanému webovému řešení WebFleet.
    8. Po příjezdu k zákazníkovi a vyřešení problému nahlásí technik splnění úkolu, opět prostřednictvím navigace TomTom WORK.
    9. Dispečer si může ihned po ukončení servisního zásahu ověřit u zákazníka spokojenost.

    V čem spočívá tajemství úspěchu manažerského systému TomTom WORK?
    Tajemství úspěchu spočívá v rychlosti a profesionalitě s jakou budete schopní přesměrovat vašeho nejbližšího technika k zákazníkovi, který vyžaduje servisní zásah. 

    1. Do 14 dní od nasazení TomTom WORK zrychlíte reakci na požadavky svých zákazníkům. 
    2. Snížíte náklady na pohonné hmoty díky několikanásobně menším přejezdům mezi klienty.
    3. V průběhu cesty můžete nervozního zákazníka průběžně informovat o aktuální čase dojezdu technika do místa provedení servisního zásahu. 
    4. Díky pozitivní manipulaci vytváříte prostor pro akceptaci vyšší ceny v duchu: "nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné služby"
    5. Zákazník, přestože zaplatil podstatně vyšší cenu za provedené práce je spokojen, protože kromě profesionálního zásahu získal také nadstandardní služby v okamžiku dojednávání zakázky.
    TomTom WORK vám pomůže vytvářet nové nadstandardní modely uspokojování potřeb klientů, snížit transakční náklady a zvýšit loajalitu vašeho zákaznického kmene. 

      

    Rychlý kontakt

    Tel.: +420 233 373 855

    E-mail:  info@tomtomfleet.cz

    Kontaktujte mě